(L)

Varför är det så här att alla må dåligt av att man inte passar in. Varför är det så att många dör varje dag av själv mord, för att den må dåligt.

Livet har förändras och jag har också förändras. Jag kan inte ta skit och svik länge. Jag har gått igenom för mycket i mitt liv som jag mår så sjuk dåligt av. Jag kanske inte alltid den bästa personen, men vem fan är egentligen det. Jag saknar alla så jätte mycket,  jag saknar den vännerna jag träffade varje dag, dom vännerna som vet vem Caroline egentligen är. Jag vet att man måste gå vidare, men man kan ändå sakna dom.

Ibland när jag kommer hem tänker jag "va fan gör jag egentligen, varför säger jag inte ifrån, varför är jag den personen som tror att allt löser sig under tiden".

Allt löser sig ja men man måste våga att stå upp och säga ifrån. Man måste vara stark och säga att det som den personen gör är inte rätt. Man kan var ful och tjock, man kan även vara konstig. Men alla är männikor och alla är olika. Ingen människa ska känna sig utanför. Alla få vara precis som dom själva är och vill vara.
Om det är nu så att man försöker att gå ner i vikt och  lyxas göra det. Så tror alla att man mår dåligt, dom tror även att det är några som gör så att man går ner ivikt. Men Det har dom fel i.  En sak till som jag stör mig sjuk mycket på, det är att alla stör sig på att jag inte äter godis. Dom försöker att tvinga i mig godis bara för att jag måste, sen ena stunden tycker några att man ser konstig ut.
Jag har själv bestämt mig för att gå ner ivikt. Jag rör mig och äter rätt, det är det som gör så att jag gör ner ivikt. Jag kanske inte är den smalaste tjejen, jag kanske inte är den som äter godis och festar varje helg. Men jag är iallafall mig själv och det är jag som bestämer över vad jag gör och vad jag äter. Istället för att störa sig på att jag inte äter godis, kan man istället vara snäll och berätta ur duktig man är och sånt. 


SEN LEV LIVET OCH SKIT I VAD ANDRA SÄGER, DU ÄR VÄRDEFUL PRECIS SOM DU ÄR!! 
Var tvungen att skriva av mig lite, har haft alla mina tankar och funderingar i huvudet nu i 3 månader eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0