Dannyyy !!


Tycker att det är så sjuk synd om Danny att han fick bli 2:a igen. Inte för att vara så men jag tycket att Danny skulle ha vunnit. Han var helt klart bättre än Loreen. Nu idag har jag kollat i olika tidningar och på nätet och allt handlar om Loreen eller på Danny. Att Danny var besviken, att han inte vill komma till efterfesten o.s.v.

Om jag hade varit Danny så hade jag förståt han. Att komma 2:a igen är inte så roligt. Man kanske känner att livet går under eller att det inte finns några fans och sånt. Men det är bättre att komma två än att komma sist.

Om han nu söker till Meoldifestivalen igen så HOPPAs jag att han kommer etta. Annars vet jag inte vad Svenska folket tänker...




Idag har jag pluggat och städat. Jag har även fixat lite med bilder. Mer om det får ni reda på när det är tid för det. Kan säga att det är jätte mycket som händer just nu och mer kommer att hända. Vi hörs mer imorgon.
Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0