Gud vad jag blir sur..

Killarna i filmen som vi ser på nu!
Jag smsbloggade inatt och i morse men dom har kommit. Så jag blir så jätte sur.... Men just nu sitter jag och kollar på "pangbröderna" och den har precis börjat. Efter att jag har sätt denna så ska jag sova. Ska upp kl 07 imon eftersom jag ska till doktorn och kolla mig igen.
Idag har jag först varit och sjungit med kören och det hände en sak där som inte var så roligt. men min mamma och några andra hjälpte till så ambulansen kom. Annars så gick det jätte bra. Efter vi hade sjungit så åkte jag och familjen till min morbror... jag somnade när vi åkte dit och när vi åkte hem. Nu är vi kom hem så var kl 18 och då började jag att göra klar en läxa som jag hade. Sen så Har jag övar till ett prov som vi har på fredag och jag kan lite av det.. Så nu blir det bara bättre i mitt liv. Nej men nu ska jag dra. Men vi hörs imorgon kväll... Kram på er!

Kommentarer
Postat av: PHOTO / David Andreasson

Svar: Vad trevligt att veta mer om dig och alla andra bloggläsare :) Synd det där om din pappa :(



Allt bra med dig idag? :)

2012-01-09 @ 20:51:40
URL: http://daphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0