...

Trött tjej säger hej!!
Nu kan jag äntligen blogga på min dator igen, har använt min skol dator hela tiden. Men nu när min lille bror sover så passar jag på att blogga på min dator.
Idag så började jag kl 8 och slutade kl 14.30. Min buss gick kl 14.45 så jag fick stå ute i 15 min, men det gjorde inte så mycket, eftersom jag träffade några gamla lärare. Lärarna frågade mig vad jag gjorde på skolan och vad jag gjorde nu för tiden. Sen kollade jag på kl och då fick jag springa... Alltid roligt att springa (NOT!!).
När jag hade åkt buss i 20 min så skulle jag cykla. Men det gillades inte, eftersom det snöade och regnade jätte mycket. Mina kläder blev blöta och jag blev jätte kall.
Nu i kväll har jag inte gjort så mycket. Nu ska jag iallafall göra mig klar, sen ska jag sova. Ska upp kl 06.30 imon eftersom jag börjar kl 08.
vi hörs mer imorgon, Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0