2012

hope
Första inlägget på detta året. Jag börja med att säga förlåt för att jag inte har bloggat. Men det är så här att jag har varit med några vänner till familjen i 4 dagar. Vi har bakat och firat det nya året. Vi har även varit och kollat på bio nu ikväll. Bion som vi såg var Alvin och Gänget 3. Den var jätte bra och jag tror och hoppas att det kommer del4 med.
Imorse när jag vaknade så kunde jag itne öppna mina ögon. Så min mammas kille fick ringa och boka en tid hos doktorn. Så klockan 10 imorgon så ska jag till doktorn och kolla mig. Jag tror att jag har infektion (?) i kroppen.
SÅ jag hoppas att jag blir bättre tills jag börjar skolan igen. Sen hoppas jag att jag blir bättre imorgon, eftersom det händer mycket denna veckan + så måste jag öva till ett prov som jag hart den 13 januari.
Vill ni veta en rolig sak... jo det är att jag vet itne vad min bok är, så på onsdag ska jag och min mamma åka till Lund och träffa min lärare så att hon kan ge mig en annan bok, så att jag kan öva till provet!
Kram på er
(Det är inte jag so mahr gjort bilden så ni vet)

Kommentarer
Postat av: Ulrik Munther novell

Hej! Fin blogg, läs gärna min novellblogg om Ulrik Munther! :)

2012-01-03 @ 13:24:52
URL: http://ulrikmunthernovell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0