Dag 11, 12

Igår ille inte blogg.se gå på min dator. Så det var därför jkag inte skrev något igår. Idag så ville den inte ladda upp bilder, så jag på kopierar från internet istället.. det gör väl inget... ??
Dag 11 – Favorit ägodel.
Min kamera är en av mina faorit ägodelar som jag har. Vad skulle jag gjort utan den??
Dag 12 – En bild på min mobil.
Jag är så jätte nöjd med min mobil. Alla säger att Iphone är bra och att den är mycket bättre än alla andra mobiler. Alla mobiler är bra på sitt vis. Jag är glad över min mobil för att den är hållbar, jag kan ringa och sms med den.. MAn kan även spela spel och ara inne på internet.. Precis som man kan göra på en Iphone!!

Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0