Tro, hopp och kärlek

Vad är tårar om man inte får gråta. Vad är hopp om man inte få tropå något. Vad är kärlek om man inte får vara kär. Det finns så mycket som man inte förstår i vår värld. Alla ar någon som man gråter för, alla har något som dom tror på och alla har någon att var kär i. Jag har mycket men inte allt, men det jag har är jag jätte glad över.
Det finns dagar då jag mår jätte dåligt och inte orkar så mycket. Det finns dagar där jag bara gråter. Det finns dagar där jag tro på ett hop med kärlek och vänskap....... om jag inte hade haft min familj och vänner då hade jag varit en annan person, jag hade kanske inte orkat att leva.
Jag har lärt mig att man inte alltid kan lita på folk. Att om man har gjort något som är fel då ska man våga säga FÖRLÅT och ge den en kram.
Jag kan också säga om jag inte hade fått att kraft så hade jag inte klarat av att vara den Carro som jag äör idag.
Den Carro som äntligen har börjat att inse att man inte alltid klarar allt utantill. '
Man får vara ledsen, man får vara glad och man får fråga om hjälp.
Den Carro vill jag alltid vara, för detta är jag, jag är en tjej som har gått genom jätte mycket i mitt liv. Jag har äntligen insätt, att man aldrig läker några sår av att bära på det. Man måste få hjälp och det kan ta tid men allt fixar sig till slut. Bara man tror på sig själv och lyssnar på sitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Mette

Håller helt med <33 och du ska veta att jag finns alla dagar de ledsna, de glada ,de med kärlek alla dagar finns jag där på ett sätt <33



Älskar dig Carro <33

2011-09-10 @ 16:10:06
URL: http://rosaaprikos.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0