Dag 08 - Ett ögonblick värt att minnas


Bild från skolan, när jag "läser" en bok!!
Det första som kommer upp i mitt huvud är när jag och några kompisar övade till en justin bieber medley som vi skulle göra på skolavslutningen. Vi visade upp det för vår musiklärare, och han tyckte att det var väl okej, men det tyckte inte jag. Så vi gick hem för dagen eftersom det var förmiddag.

När jag gick till mitt skåp såg jag att min musiklärare gick framför mig, men efter ett tag såg jag att han gick i mot mig. Så jag stannade, när jag han hade kommit till mig så frågade han mig och jag gjorde allt där upp på scenen. Jag bara asså nej jag är jätte nervös och jag kommer inte att klara det. Så sa han att jag måste tro på mig själv och om jag inte gör det så kommer jag inte att klara det.

Efter han hade sagt det och pratat lite till så fick jag en kram och sen åkte jag hem och satte mig och tänkte på det som han hade sagt.  Att Jag måste tro på mig själv.  Efter den veckan hade gått kom vi till min skol avslutning. Jag var så nervös och allt. Men jag klarade av att ställa mig där uppe och sjunga för alla i klassen och i skolan. Vi började att sjunga och när vi kom till baby så var det några som bara ”bbuuuuuu”, Jag och tjejerna skrattade bara och sen sjöng vi vidare.  Jag trodde på mig själv och det gjorde resultat. Men jag tror att jag också blev lite stark efter att jag fick mitt stipendium för årets kämpe. Det är en av mina minne som jag vill komma ihåg och det ska jag vara stolt över. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0