Dag 1 till dag 20

Tänkte börja med att göra detta nu. Kommer att blogga varje dag ska ni veta!
Börjar redan idag..
Dag 01 – Den nyaste bilden på dig.
Dag 02 - Hur såg du ut när du var liten.
Dag 03 - Favoritlåt just nu
.Dag 04 - Mina syskon
Dag 05 - Dålig vana.
Dag 06 - Detta åt jag idag.
Dag 07 - 1 sak ni inte visste om mig.
Dag 08 - Mitt största intresse.
Dag 09 - Den dagen glömmer jag aldrig
.Dag 10 - Något som får mig att börja gråta.
Dag 11 - Hur jag tycker en kille ska va & se ut.
Dag 12 - Min bästavän.
Dag 13 - Min dag.
Dag 14 - Något jag saknar.
Dag 15 - I min väska.
Dag 16 - Någon/något som får mig att le
.Dag 17 - Min favoritplats.
Dag 18 - Någon jag kan berätta allt för
.Dag 19 - Mina rädslor
.Dag 20 - Youtube-favorit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0