Gör klart detta nu....

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
hmm en person som jag vill byta liv med är nog hilary duff efter som hon är så söt. Hon är en jätte bra skådis också tycker jag. Det är nog därför jag vill bli som henne.

Dag 18 – Vad jag åt idag.
Idag har jag bara ätit kräm eftersom jag inte har kunnat äta så mycket. Mår inte så bra idag, är trött och ont i huvudet. Men det blir nog bättre snart.

Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Jag har precis beställt ett skal, men jag säger inte vilken fär det blev....det får ni se när jag få den!

Dag 20 – Min favorit film.
Jag har många favorit filmer, men en av dom som jag älskar jätte mycket är nog Älskar mig
Det är en bra budskap i den. 
och Dummaprickar
Den filmen handlar om min nästkusin som dog av Cancer.... hon blev bara 8 år gammal!!


Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Det är första bilden som min lille bror har tagit, med min systemkamera!

Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Jag jag vill eller måste gå ner i vikt. Sen att det inte är så farligt att ha tandstälning ändå!!

Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Jag gråter till det mesta bara dom är fina...

Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
ghost whisperer är en av mina favorit program eftersom det är så spännande.

Dag 25 – Min favorithögtid.
Julen är min favorithögtid, eftersom det är så fint ut. På Julen får man ju också paketer och man får träffa nära och kära + så är vi ju ledig på julen också!!

(Nu ska min blogga bara vara om foton och video och lite tankar och sånt, inte vad jag gör om dagarna)

Kommentarer
Postat av: Moa

så sant att du gråter till allt som är fint haha! :D



sv: JAPP! :D

2011-05-26 @ 17:26:57
URL: http://timlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0