...


Jag trodde aldrig att jag skulle få en sån vän som du. Jag vet inte heller hur jag ska berätta vad jag tycker om dig. Jag kan säga allt till dig, jag kan berätta mycket för dig och jag vet att du aldrig berättar vidar detta. När jag träffar dig blir jag glad, när jag får ett jätte gulligt sms av dig så vet jag inte var jag ska skriva. Det är svårt att skriva allt, Det bästa är att berätta det bara ut.
När jag tänker på hur du var från börjar och hur jag var så tänker jag, fan vad vi har förändras, tänk att det kan hända mycket på bara ett år. Jag vet inte vad jag mer ska skriva, det jag vill skriva kan jag inte skriva här.
En Sak kan jag skriva och det är!!
TACK FÖR ATT DU FINNS!!

Kommentarer
Postat av: Moa

Menar du mig?



sv: HAHA bra carro, håll med mig :D Åhh tack detsamma! :D <3

2011-05-12 @ 21:14:10
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Moa

sv: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHhh :D taaaaaaaaaaaaaack detsammaaa käre gris :D

2011-05-12 @ 23:09:19
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Nelly

Puss på dig Bästaste Carro ! :*

2011-05-13 @ 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0