TACK TILL ER ALLA <33

Oj jag glömde att skriva Tack till er alla. SOm har skrivit ett hjärta eller att dom finns dä om det är något. JAg blir så glad över att det finns människor som bryr sig om mig. JAg kanske har det svår ibland, men jag har alltid nära och kära som alltid finns här för en och det gör mig jätte glad.
Efter att har gått igenom så mycket i mitt liv, som jag har gjort på 5 år har gjort mig till den människan som jag är idag. Jag kan stå upp och sträcka mig och säga att jag har klarat mig och jag står här och det kommer jag alltid att göra.
Till er där ut: Ni kanske har det svårt ibland, men det har ju alla. Ni kanske inte tror att det finns någon som tycker om er..jo det gör det, det finns många som tycker om dig för den du är. Ingen kan göra om dig och ingen kan komma och säga till dig vad du ska göra och inte göra. Du är en människa som alla andra och du är unik och underbar som du är.
Har börjat att läsa en blogg. Tjej som har bloggen är väldig stark och hon har gått igenom mycket... om det är så att ni vill läsa hennes berättelse så är det bara att trycka häär för att komma till hennes blogg.
(ville bara skriva av mig lite)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0