Lite om mig själv..

Vad heter du? Carro Nilsson
Vart bor du? Skåne
Trivs du där? nja det gör jag väl
Brukar du läsa horoskop? Ja ibland
Har du körkort? nej men kanske om 2 år
Äger du några Converseskor? Nej det gör jag inte.
Favoritdjur? Hund...eller katt.. jag vet inte riktigt!
Vad spenderar du dina pengar på? Det jag behöver och vill ha.
Senaste konserten? ee jag vet inte.
Festar du mycket? Nej det gör jag inte
Sprit, cider, vin eller öl? Cider..
Brukar du bli för full? Nej
Antal kuddar i sängen? 5 (tror jag)
Kan du baka bullar? japp det kan jag,
Har du varit med i scouterna? Klart inte.
Bläck eller blyerts? Båda, men jag vill helst ha blyerts
McDonald’s eller Burger King? McDonald´s
Är du allergiskt mot något? Japp Fun Light saft :(
Äger du ett busskort? Snart gör jag.. kanske 2 också!
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Jag dricker all mjölk....
Hur ser du ut idag? som vanligt!
Har du haft sex idag? nej det har jag INTE!!
Nästa mål i ditt liv? Att gå ner i vikt och få ett G i Engelska.
Vad såg du senast på tv? Kommer jag inte ihåg..
Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Caroline"
Vem ringde du senast? Min kompis
Vad sa den du ringde? Hej..
Antal timmar sömn inatt? 10.5 timme
Vad innehåller din favoritnattmacka? sallad och skinka

HAR DU NÅGONSIN...
Bråkat med ditt husdjur: Nej det har jag inte..
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nej det harj ag inte
Är du ensam nu: nej det är jag inte!
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Det är många
Vill du gifta dig: kanske det
Vill du ha barn: Japp men inte just nu!

FAVORIT...
Rum i huset: vet inte..
Typ av musik: Lite olika..
Månad: juli och oktober och December..
Sten: ee vet inte, dom som är fina

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Nej det har jag inte
Köpt någonting: ja en tröja..
Varit sjuk: nej..
Sjungit: Jag sjunger hela tiden...typ!
Sagt “Jag Älskar Dig”: På sms ja, annars nej.
Velat säga till några att du älskar dem: Japp..
Träffat nån ny person: Nej.
Saknat någon: Ja några kompisar, dom flesta är på semester :(
Kramat någon: japp..

SENASTE...
Låt du hörde: stick and stones- Ulrik munther
Film du såg: Glee.. om det är film!
Drink du köpte: inget typ.
Mat du åt: Hamburgare!!
Gången du åt en korv: En vecka sen, tror jag..

FÖRSTA...
Första bästa kompis: Erika tror jag (min bardomsvän)
Första inhandlade skiva: Det kommer jag inte ihåg.
Första förälskelse: Vet inte..
Första begravning: Min pappas begravning tror jag :(
Första piercing/tatuering: Öronen
Första fiende: Det vet väl inte jag!

SENASTE..
Senaste människa du slog: ee vet inte!
Senaste stora bussresa: Det var nog när vi skulle åka till Göteborg i 6:an..
Senaste dusch: Igår..
Senaste glass: chocklad glass
Senaste skjortan du haft på dig: Det vet jag inte, eftersom det var länge sedan sist..



Det var lite om mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0