Jag kommer att sakna alla.....

Jag åkte först till min farbror och min "farmor" med min lille bror vi skulle åka till oran idag. Jag och min farbror pratade om att jag skulle hoppa från 3:an och sen skulle jag passa min lille bror så att "Farmor" kunde sola.
När vi gick ner från backen så kom 4 killar i från min föra klass upp från den.  Jag frågade vad dom skulle göra, men då svarade dom inte. Sen frågade jag en gång till. Då sa dom att dom skulle köpa godis, så jag gick ner igen (eftersom jag inte äta godis).
När jag hade kommit ner till omkläddnings rummet så märkte jag att jag hade glömt badklädderna hemma. Sen märkte jag en sak till och det var att alla tjejer från min förra klass + min kusin var där. Jag blev jätte glad och alla började att prata med varandra.. Vi berättade vad vi hade gjort på sommaren och allt.
När sen Moa (min bästis) var klar frågade hon mig varför jag inte ville bada, då sa jag att jag hade glömt allt där hemma. Men hon var så snäll så jag fick låna badkläder av henne. Efter att vi alla tjejer i ex klassen var klar, så gick vi ut och där stod alla killar i ex klassen.
Efter vi alla hade badat i en timme, började min "gudsysters" mobil ringa. Det var hennes pappa, han hade packat klart och han skulle hämta henne om ca 15 min. SÅ jag och Moa gick upp och bytade om. Efter vi alla var klara, då kom tårarna på mig. Jag blev jätte ledsen eftersom jag visste att Mette (min gudsyster) skulle flytta. Jag och Moa gick mot Mette och gav henne en jätte stor kram och sen så kommer jag ihåg att jag gav henne ett halsband som jag hade på mig. Där stod "forever friends", efter det så gick hon in i lastbilen och vinkade med tårar i ögonen.


Jag och Moa stod och kramade varandra och drät jätte mycket. Efter vi hade varit där i 10 min så såg jag att min mamma och Moas mamma komma. Dom kramade om oss och sen sa som att det skulle bli bra, sen sa dom också att Vänner han man alltid hos en, och vi tre har varit starka tillsammans, fast Mette flyttar så ska ni veta att ni finns alltid hos varandra och ingen kan ta er plats.


När jag hade hört det så vaknade jag och jag hade tårar i ögonen.  Det var en dröm, jag var aldrig på oran. Jag träffade inte mina bästisar. Men en sak tror jag, det är att jag är jätte nervös inför gymnasiet. Jag Kommer att sakna mina närmaste vänner, jag vet att dom alltid finns där för en, men det kommer att vara svårt. För ingen har haft det som vi. Vi kan kalla oss för syskon, vi kan bråka ibland. Men vi kan alltid bli vänner igen och sen skratta åt det som har hänt.


OM NI LÄSER DETTA!!

SÅ MENAR JA GALLT SOM JAG SÄGER!!!!!

JAG kanske inte skriver allt rätt, men det är tanken som räknas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0