dag 15 – en låt som beskriver dig (igår)

Det var svårt att hitta en låt som passar mig. Men tillslut så gick jag till min mamma och så föreslog "älska mig för den jag är". Jag kollade på mamam och frågade, varför valde du denna. Då sa hon "hör på texten". Efter jag hade gått tillbaka till min dator så började jag att lyssna på "Never say Never". Då kunde jag inte bestämma vilken låt som jag skulle ta. Så det fick bli dom båda två. Eftersom jag är en tjej som aldrig säger aldrig, jag kämpar och om det är någon som säger något eller så, så kan jag ibland vara stark. Jag vill också att man ska tycka om mig för den jag är. Ingen kan göra mig annolunda. Om det är så att jag ändrar mig så är det för att jag själv vill det.
Men när jag frågade en kompis så tyckte hon att jag skulle välja "Life- Ulrik munther". Men då frågade jag varför jag skulle ta den, då sa hon att jag är en glad tjej, som lever i nuet och tar dagen som den kommmer.
Så jag vet inte riktigt vilken låt som jag ska ta. Så det får bli 3 låtar, eftersom dom beskriver mig olika.

Never say Never- Justin bieber:

Älska mig- Vet inte vem som har gjort den:
Life- Ulrik munther:

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alla passar dig! :)

2011-07-19 @ 11:52:18
URL: http://jadojoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0