Vänner!

Man kan ha många vänner, men få som man kan lita på. Jag har många vänner, men jag har bara några som är som syskon för mig. Dom finns där alltid och om det är så att någon mår dåligt, så gör den andra alltid en på bättre humör. När något händer i släkten så vet jag alltid att jag kan ringa till mina "systrar".
Den här bilden visa mycket vad vänskap egentligen handlar om. Det är mer än att finnas till, man ska kunna krama om en om det är så att man behöver det. Man ska kunna stanna vid en sida även om den andra faller.
Man kan vara annorlunda och man behöver inte vara normal. Det viktigaste är att man är sig själv så lönar det i längden.
Vänner är som converse, man vill inte ha falska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0