GOTT NYTT ÅR!!

(bilden är från google)
Jag vill önska er alla Ett Gott Nytt År och hoppas att 2012 blir ett bra år för er!!
Sorry för att jag inte bloggade igår, men det var så att vi hade jätte många gäster här och sen så har Simon varit här.
Simon är en kille som är 12 år 8har jag för mig). Jag har kännt han sedan var 1-2 år. Han är som en lille bror för mig. Han är sjuk snäll och man kan berätta mycket för han. Utan att han  säger vidare det!!
Nu idag så kommer hela Simon familj hit och då ska vi fira Nyår här. Först så tänkte jag åka till min kompis, men jag är så jätte förkyld och inte så pigg. Så jag bestämde mig för att vara hemma och fira med dom här hemma. Vill bli bättre så att jag orkar med allt som kommer att hända nu dom här dagarna. Kram på er, så får vi se om jag kommer att blogga mer idag. Annars så önskar jag ett gott slut på detta år!!

Kommentarer
Postat av: lynnesundd, umunthernovell

antar att du gillar ulrik munther? :) gissar, hoho

jag tänkte bara kika in och tipsa om min novell blogg om honom och hoppats på att du kanske kikar in och ger lite kritik!

2012-01-02 @ 02:27:44
URL: http://umunthernovell.blogg.se/
Postat av: lynnesund

Sv: ja, jagvet, jag har tänkt på det.. :/ men jaja! Tack iaf, ha en fortsatt bra kväll kram!

2012-01-02 @ 23:05:54
URL: http://umunthernovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0