...

( jag har inte tagit bilden)
Dag 17 - Min favoritplats.
Min favoritplat är hemma. Jag vill vara hemma mycket, jag trivs här och här är jag trygg.
Dag 18 - Någon jag kan berätta allt för
Den som jag nästan kan berätta allt för är min mamma. Hon finns där alltid för mig och om det är så att man behöver något så finns hon alltid där för en.
.Dag 19 - Mina rädslor
Att jag ska bli sjuk eller om det ska hända något med min familj. Jag orkar inte så jätte mycket mer. Efter att har gått igenom mycket, så vill man inte stå där igen och se fler bli sjuka och försvinna.

.Dag 20 - Youtube-favorit
Min youtub favorit är nog denna:
Kommer att blogga mer snart igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0