I watched you go....

Har kollat igenom jätte många bilder idag. Jag såg så glad ut på alla bilder.
Mär jag var med min pappa och när jag satt i min mormors knä. Jag såg även bilder på oss alla kusiner. Bilder som ta mig tillbaka tills jag var liten. Tänk hur lätt allt var då, jag hade en pappa, mormor,morfar och farfar. Nu har jag dom hos mig men inte så att jag kan prata med dom. Tänk att på 5 år kan allt ändras. Det kan jag också göra, Jag har gått igenom mycket och det vill jag inte gör mer. Jag har tröttnat på att allt händer vår släkt och vänner.
Om jag hade fått en önskan så hade jag inte önskat mig pengar, jag hade önskat mig tillbaka dom som jag har mist. För pengar är inte allt, jaj ag vet att man kan få allt av pengar. Men man kan även få allt utan pengar, det kan ta tid men man får det till slut.
Många tror att jag är en tjej som alldrig ger upp. Att jag alltid är glad. Men det har ni fel, jag har dagar dår jag är jätte ledsen, det finns visa dagar då jag är trött på många.
Men under åren som har gått, har jag lärt mig att man ska ta vara på livet som det är. Man ska ta dagen som den kommer, man vet aldrig vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Felicia

naww börja nästan gråta när jag läst texten<3333

2011-08-14 @ 20:07:00
URL: http://flizanflizan.blogg.se/
Postat av: Moa

Bra skrivet, ja tänk så mycket som har hänt under 5 år!:( Både bra och dåliga saker! nu väntar gymnasiet, det kommer gå finfint! Kram!

2011-08-15 @ 01:32:31
URL: http://timlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0