....

Gammal bild.....men ge mig jordgubbar och sommar nu igen!

TJA!!! Jag blir så trött på att vänta i skolan. Idag när jag satt i bussen så fick jag reda på att min första coh sista lektion var instälda så jag börjar istället kl 10 och inte 08.10. Men jag kunde inte åka hem eftersom jag satt påp bussen på väg till skolan. Men när jag kom fram till skolan så var kl 07.30 och det var 6 av 15 i min klass som också var där. Vi alla satt ock pratade och väntade tills kl 10. Det var inte roligt, men eftersom min lärare var sjuk så fick vi sluta kl 13.20 istället för kl 15.30! Innan jag gick hem idag så sa en till mig " du vet om att det ör Onsdag imorgon" jag bara jaja, jag ska inte komma till skolan kl 07.30!!
Imorgon börjar jag kl 09.20 så jag ska ta bussen kl 08.13. Blir kanske ett inlägg på morgonen imorgon, nu skaj ga sova!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

USH skola e inte kul ! hoppas allt e bra med dig, btw snygg blogg sötis :) miss u

2011-08-31 @ 00:18:19
URL: http://alexiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0