Varför??


Jag har gått på sommarskola i 1 månad (under sommaren). Jag har kämpat med engelska i
hela mitt liv. Jag har haft det svårt nu på dom sista tiden. Även om man
kämpar så känns det som om man inte gör något rätt. När en säger att
alltid klarar. Så gör man inte det.  Vad ska man då göra??
Idag fick jag reda på att jag inte har kommit in på något av linjerna som
jag har valt. Även om jag har kämpat och även jag har gjort 180 och man skulle ha över 170p.
Så gick jag inte vidare. När han berättade det för mig så trodde jag att jag skulle gråta.
Jag trodde att allt skulle fixa sig. När jag var på den gymnasiet som jag ville eller
MÅSTE GÅ PÅ, så sa dom att det är lungt allat kommer att fixa sig.  MM Visst allt kommer
att fixa sig. Intagnings kansel sa att dom som kommer från ett annat land. Fick gå före som som hade något sjukdom eller hörsel fel som jag har (också)
Vad är det för land man lever i, hur tror dom att dom kan klara sig??
Men jag hoppas över hela mitt hjärta att det finns en lösning. Om det inte finns det så vet jag inte vad jag ska göra annars.  Gråta kan man inte göra fr det löser inga problem!!
//Carro

Kommentarer
Postat av: Moa

typiskt att det ska bero på ett enda ämne, men du klarar det carro!



sv: Tack!

2011-04-27 @ 22:02:14
URL: http://timlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0