..

Som ni kanske hjar märkt så har jag inte bloggat på ett tag. Det händer så mycket imitt liv just nu. Jag går iskolan och åker jätte tidigt om dagarna och kommer hem igen kl 17 på kvällen. Så när jag kommer hem så brukar jag plugga eller bara sova.
Igår var det ju också den 1 mars och då fyller JB år... Grattis till han :)
Nu i mars så kommer det hände sjuk mycket som jag vill berätta för er alla, men vågar inte. Begrund av väldigt många anlednigar. Men när Mars är över så kan jag förhoppnings vis kunna andas igen. Men jag ska iallafall försöka att blogga mer, men om det är s att jag inte kan, så hoppas jag att det ej gör något.
Måste nog börja att smsblogga också, det var ju länge sedan jag gjorde det. Nej nu kan jag inte skriva mer, ska snart se på BB. Sen ska jag kolla lite på tv. Har äntligen fått tv på mitt rum idag. Så nu ska jag ha fredagsmys.. Dom andra i familjen var jätte trötta nu ikväll så dom sover redan. Så det är bara jag som är vaken!!

Kommentarer
Postat av: alice

Tack så jätte mycket!! kram

2012-03-04 @ 15:14:33
URL: http://mytaste.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0