Alla hjärtans dag..

En bild från idag..
Idag är det alla hjärtans dag, en dag så man gör något speciellt till den man tycker om. Själv har jag fått en film av min mamma i morse + lite frukt. När jag och min mamma kom hem så fick vi ett brev av min lille bror där han hade skrivit att han älskar oss och att han är jätte glad för att vi finns. Jag har även fått en present av ett bran på min praktik. Hon sa att hon viste att man gav någont till den man tyckte om, så det var därför jag fick den.
Jag har även fått jätte många sms av mina underbara vänner. Nu ikväll har jag inte mått så jätte bra, är jätte trött och har jätte ont i halsen.
Imorgon kommer jag nog inte att blogga.. vi få se. Ska först till min praktik plats sen ska jag iväg på kvällen. Det är ett år sedan min farfar dog imoron. Så det är därför, så ni bara vet.
Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0