Varför att det lugnare att plugga hemma?

Idag har jag gjort 22 sidor matte. Har nog aldrig gjort så många på en gång. Det är sjuk att man ska plugga så bra när man tar det lugnt och inte är i skolan. 

Jag har även kollat på i am number four idag. Såg lite på den igår med och jag kan bara säga att den blir bättre och bättre för varje gång jag ser den.
Nu ska jag se på Tintin sen ska jag sova. Det är ju skola på onsdag igen. Egentligen börjar jag på tisdag, men eftersom vi har A-dag så börjar vi på Onsdag. Så vi har snart varit lediga i 11 dagar... fast jag har egentligen inte varit så mycket ledig, har haft mycket att göra om dagarna. Så nu ska jag NJUTA DOM SISTA DAGARNA!!
Men vi hörs mer imorgon... GODNATT!!
BTW Jag lovade ju att berätta vilken sida jag kom till i matten... jag började på sida 186 och gjorde till 208... så det blev 22 sidor på 5h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0