Oj vad tiden går fort..

I torsdags och fredags var jag i skolan. I Lördags var jag först hos min kusin och firade henne och sen så kom mina två kompisar till mig sov över... kan säga att jag bara sov ca 5 h den natten, så jag var riktigt trött. På söndag kvällen åkte jag till min morbror och var där tills igår kväll. Kom hem väldigt sent så jag la mig när jag kom hem. Idag så har jag, mamma och lillebror varit ock handlat, jag har även varit hos tandläkaren och spänt min tandställning. Så jag har jätte ont i mina tänder nu. MEn det blir nog bra snart, Vi hörs mer lite senare. Så kommer även några bilder från helgen och några bilder från dom dagarna hos min morbror. Imorgon ska jag också till min morbror men då ska jag inte sova över där. Ska bara vara där till typ kl 21 så jag kommer hem kl 22. Men sånt är liten!!
Vi hörs, pössss och haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0