SORRY

sorry, för att jag ej har bloggat på jätte länge, jag har haft jätte mycket att göra i skolan. Jag hinner äns inte at va med någon kompis. Så nu har jag lov så passar jag på att vara med mina kompisar. Som ni viste skulle jag ju se Ulrik Munther igår, men bara för att han hade feber och var sjuk så blev det inte det. Så istället ska han sjunga den 8 December i malmö. Men jag kan inte åka ditt. Är jätte ledsen över det, jag vill ju se Ulrik. Men jag vill också åka till Liverpool, så jag får skita i ulrik och åka till liverpool. Men om jag inte åker till liverpool så kommer jag ångra mig jätte mycket.

Men istället för att åka till malmö igår så kom moa och nelly till mig. Vi hade det sjuk bra och jag tänkte visa lite bilder på tjejerna sen. Nu ska jag radera lite bilder på min dator, har redan raderat ca 1500 bilder med min koimpis. Men vi hörs pöss och haj!


Bara för att jag ej såg han igår, så får ni en lite bild på Ulrik. Bilden är från förra gången han var i Malmö, en dag som jag ej kommer att glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0