Bilder från min lilla mini resa Del 2 ...

Efter vi hade åkt i 45 min från min morbror som vi var hos, gjorde min mamma hamburgare till oss...
När vi hade ätit så skulle jag packa upp och då låg min lilla hud på min väska...
När jag var klar där så kom haylee (en tjej som jag passade). Jag fick fixa hennes naglar och hår... hon 'r bara 3 år gammal.....
När vi var klara där så, gick vi till några på min mammas jobb. När klockan började närma dig 20 så gick vi ut till marknade, när dom andra skulle gå hem så stannade jag kvar. Eftersom jag träffade 2 vänner som jag inte hade träffat på 1 år.....
(bilder från marknaden)
Hoppas att ni tyckte om bilderna. Det var alla som jag fick visa!!! annars så tog jag 150 bilder.... bilderna är inte tagen med min systemkamera, eftersom det regnade typ hela tiden där.

Kommentarer
Postat av: Felicia

svar:håller med!!<33

2011-07-17 @ 19:45:18
URL: http://flizanflizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0