Gudsyster!

Gammal bild men den beskriver mycket för mig!

Nu pratar jag med min underbara Gudsyster på skype och det är jätte roligt. Kan inte fatta att hon bor så långt ifrån mig. Jag saknar henne jätte mycket, jag vet inte vad jag skulle gjort utan facebook, skype och allt sånt. Vi kanske inte var varje dag eller vi kanske inte pratades varje dag. Men vi visste alltid vad vi hade varandra och det är ju bra. Jag vet att du kommer att läsa detta, sen tycker jag att du ska veta att det är sjuk bra att du mår bra. Jag hoppas att du kommer ha en fortsatt trevlig kväll... ILOVE YOU SIS <3
Om ni vill läsa henns liv där uppe i hudiksvall så tycker jag att ni ska kolla in den häääär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0