Några som jag ej har gjort...

Dag 11 - Det här får mig att skratta
Jag skattar åt allting. Jag skrattar mest när jag är jätte trött. Då kan typ en säga tex troll och då börjar jag skratta jätte mycket.

Dag 12 - Något jag gör hela tiden
Andars..... annars så vet jag inte!!

Dag 13 - Vad jag gillar med mig själv
Jag är jätte glad över mina ögon!

Dag 14 - Mitt rum
Har ingen bild på mitt rum, eftersom jag håller på att göra om igen!!

Dag 15 - Favoritfotot

Den här är en av mina favo foto.

Dag 16 - Mitt favoritminne
Det är nog fortfarande skolavslutningen, läs det merrr hääär!

Dag 17 - Det här får mig att må bättre
vänner, familjen och att jag inte är jätte sjuk!

Dag 18 - Det här hade jag på mig idag
En svart klänning
bild kommer nog senare eller någon gång!

Dag 19 - Något jag ser fram emot
Till den 29 oktober då jag och två kompisar ska se ulrik munther igen!!

Dag 20 - Mina rädslor
Jag är rädd för att det ska hända familjen något eller om jag ska bli jätte sjuk!
Dag 21 - Det här är viktigt för mig
Mobilen är viktig på mig, där har jag allt. Vad skulle jag gjort utan min mobil??

Dag 22 - Mina starka sidor
att få folk på glatt humör:)

Dag 23 - Vad jag gillar att göra
Va med vänner ohc familj och sjunga!

Dag 24 - Det här är jag bra på
sjunga, rita, göra människor glada.
Dag 25 - Något jag hatar att göra
Jag hatar att slåss och springa!

Dag 26 - Min favoritsport
Dans!

Dom andra kommer senare ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0