Idag..

Idag ska jag iväg till min mammas jobba kompis. Men när jag är där så kommer jag att plugga. Har jätte mycket läxa till denna veckan och jag är redan klar med 2 st . Sen så måste jag öva jätte mycket till ett prov som vi har till på Tisdag. Men det är jag snart klar med, ska bara öva in en sida till sen kan jag allt. OCH DET ÄR JÄTTE BRA.

Från kl 10 till nu har jag försökt att göra klart 2 st läxor oh jag är klar med det nu. Nu är det bara att fortsätt att öva. Kl 17.30 så sticker jag och sen kommer jag hem jätte sen imorgon kväll. Vi tänkte sova över, men jag ska försöka att mobil blogga. HAr gjort det innan, men jag tycker att det är fortfarande svårt.

Men vi hörs. Pöss och haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0