Ulrik munther

Jag frågade min mamma och jag fick köpa den här skivan och då sa hon att eftersom min lille bror har fått många saker av henne så kunde hon betala den till mig, bara jag betala frakten. Så på onsdag nästa vecka så kommer den här på posten till mig. Jag blev så lycklig eftersom jag trode att jag fick betala allt själv. JAG KAN BARA SÄGA SÅ HÄR ATT JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!!
Nu måste jag leta efter kläder tills imorgon, eftersom jag ska prova att åka buss in till min skola som jag ska börja i på onsdag. Hoppas att ni har haft en bra dag, själv har jag haft det gött. Vi hörs mer imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Klara

Dagens blogg hos mig!

2011-08-18 @ 13:56:46
URL: http://Http://Klaraofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0